En mysig söndag 💖

God förmiddag 🌞
 
Igår var jag och barnen hos farmor några timmar 😀 Även Anna och Tyra var där. Vi åt rester ifrån lördagens grillning samt drack kaffe med tillhörande tårta m m ☕🍰 
 
Under tiden vi var där var Kent till skjutbanan med några av jaktkompisarna. När han hämtat oss åkte vi hem en sväng för att lämna bössorna innan vi åkte till Molkom för att äta mat och fika hos Axel och Linnéa 🍴 ☕ De hade gjort korvstroganoff - det var riktigt gott trots att jag inte direkt kan påstå att jag var hungrig efter en dag hos svärmor 😉 😂 
 
Barnen blev lite rastlösa en stund hos farmor så de lånade min mobil för att greja med bilder. Patricia gjorde 8 kollage sedan hjälpte hon lillebror, som väldigt motvilligt tog emot hennes hjälp, med att göra ett 😉 Trots den något ojämna fördelningen var han nöjd ändå 😀 Detta är några utav de foton de fixade med. 
 
 
 
 
 
Idag ska vi iväg till Kristinehamn så vi ska börja göra oss iordning för att sedan åka hemifrån om en stund. Jag kikar in senare för att berätta vad vi har gjort i stan 😍
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: