⛾ 🍩 🏊 🍳

God kväll🌛
 
Jag och barnen åkte ner till Nybble under eftermiddagen. Vi ska vara här och umgås med mamma i några dagar 💕 
 
Vi började med att ta en sväng bort till affären innan vi åkte till mormor och morfar en sväng. Där fick vi kaffe med godsaker till ☕🍪
 
När vi kom tillbaka till mammas lilla torp lekte barnen för fullt medan mamma fixade goda smörgåsar och jag bara satt och hade det lite gött ☀ 
Vi åkte till sjön för att äta kvällsmat samt bada. Det var dock lite för kallt för min del så jag struntade i badandet 😉. Mormor och morfar kom förbi för att prata lite så jag hade sällskap en stund medan barnen och mamma badade. 
 
 
Resten av kvällen har vi mest bara suttit och haft det skönt ☺️ Barnen somnade i någorlunda bra tid och jag har "redan" bäddat ner mig jag också 😉 Det har blivit alldeles för sena kvällar hela semestern, men nu ska jag försöka vända rätt dygnet igen för att det inte ska bli jobbigt sen när det är dags för jobb igen ☺️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: