Hemma igen - tjejmys 💖

God kvĂ€ll, god kvĂ€ll 🌃 
 
Idag började jag dagen med sovmorgon, det var riktig skönt 😀 NĂ€r jag hade Ă€tit frukost samt gjort mig iordning Ă„kte vi till mormor och morfar för att fika đŸ” đŸȘ Vi ville sĂ€ga hejdĂ„ till dem eftersom vi skulle Ă„ka hemĂ„t senare. 
 
Efter att mamma och jag hade hjĂ€lpts Ă„t att laga kycklingfilĂ© med currysĂ„s, klyftpotatis och stekta kantareller samt mumsat i oss det plockade jag och barnen ihop för att Ă„ka hem 🏡 Sebastian somnade inte helt ovĂ€ntat i bilen 😉 
 
NĂ€r vi kom hem bar vi ut sakerna ifrĂ„n bilen innan vi lade oss i soffan för att ta det lugnt en stund. NĂ€r Kent slutat jobbet följde Sebastian med honom till Karlstad 😀 Medan grabbarna var borta hann vi tjejer vila oss lite mer, bygga puzzel, plocka hallon samt göra och Ă€ta vĂ„fflor 💖
 
Det visade sig att vi inte ens hade öppnat puzzlet 😉 Patricia fick flera stycken bĂ„de i julklapp och i födelsedagspresent sĂ„ vi hade helt enkelt missat detta mitt ibland alla de andra 😁 Precis, som alla andra puzzel hon har var det Frost pĂ„ detta. 
 
 
Vi bestĂ€mde oss för att Ă€ta vĂ„fflor till kvĂ€llsmat. Till dem ville vi ha hallon sĂ„ vi gick ut för att plocka - vi har en hel del buskar. Det var dock jag, som plockade medan Patricia mest Ă„t och pratade 😂 
 
Nu sover min goa familj och jag ska försöka göra detsamma 😮 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: