Jag är fortfarande jag...

Hejhej 👋
 
Jag har inte bara rensat ur barnens garderober, som nu behöver fyllas på, utan också min egen. Jag har sorterat bort kläder, som jag inte använder längre antingen p g a att jag helt enkelt inte tycker om dem längre eller för att jag inte kan ha den. Tyvärr är det sistnämnda en större anledning, vilket inte känns alls bra.. Det går åt fel håll, men jag försöker att inte stressa upp mig för mycket över det just nu! Jag har mått otroligt dåligt, dels p g a det här med vikten, länge, men jag har ju inte orkat ta tag i det. En del av mig blir arg när jag tänker på det och det dåliga samvetet kommer krypandes, men jag vill inte må dåligt över det längre! Jag har helt enkelt inte motivationen till att fixa detta just nu, men jag är säker på att den kommer att dyka upp så småningom! 
Tills dess tänker jag försöka må bra över att jag är den jag är - jag är ju faktiskt samma person på insidan ☺️
 
Eftersom jag, precis som barnen, behöver fylla på garderoben har jag gjort en beställning på lite kläder. 
 
Eftersom jag är inne i en "klänningfas" just nu ville jag ha någon fin klänning, som jag kan använda även i höst/vinter 👗 
 
 
Det här tröjan tyckte jag var jättefin och den kommer bli kanon med ett linne under 👚 
 
 
Den här gillar jag av två anledningar - dels för att den är fin, men framförallt eftersom den kommer kunna hålla mig varm under hösten och vintern 👍 
 
 
Nu längtar jag tills jag får hem dem ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: