Lek kompisar på besök 🏃‍♂️🤸‍♂️🚴‍♂️

Hej hej ☺️
 
Idag har jag och barnen haft besök utav två kompisar ifrån skolan och deras pappa Erik ☺️ De lekte jättebra i flera timmar - både inomhus och utomhus. Innan de kom bakade jag äppelrutor och chokladmuffins, som även lillebror hjälpte till med så vi åt nybakat till fikat ☕🍪
 
Jag fick baka mer chokladmuffins efter att kompisarna hade åkt för jag ska ha med det till Tyra, Matilda och Monicas gemensamma kalas imorgon. 
Sedan har jag grejat med lite allt möjligt. När Kent kom hem från jobbet åt vi mat innan jag kröp ner i ett härligt bad 🛀 Nu har jag plockat rätt i våras garderob eftersom flickorna varit lite busiga och vält ner en hylla i den. De gjorde likadant förra gången Thea var här så tydligen är det väldigt roligt - trots att jag blir lite arg på dem.. 
 
Nu ska vi mysa framför teven med godis och chips 🍬 🍫 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: