Lördagslunch m m hos svärmor - egentid för lillebror 💖

Hej hej 👋 
 
Idag har vi varit hos farmor några timmar 😀 
Vi började med att äta lunch innan vi hjälptes åt att bära grejor. Monicas syster och hennes man har haft saker hos Monica, som de var där för att hämta. Efteråt bjöds det på fika ⛾ 
 
Eftersom Kent skulle iväg för att jaga i vildsvinshäng med Sacke behövde vi åka hemåt när vi hade druckit kaffe. Sebastian ville gärna stanna kvar hos farmor, vilket han fick. Vi tjejer fick därmed lite tid för oss själva här hemma 😀 Vi började med att hjälpas åt att städa undan lite innan vi spelade spel samt sorterade pärlor. Lilldamen har sååå mycket pärlor av olika slag. Det är skönt att ha lite ordning på dem ☺️
 
När Sebastian kom hem var han, som en helt annan unge 😉 Han behövde nog vara ifrån mamma och storasyster lite för åh,vad nöjd han har varit 💖
 
Vi har haft lördagsmys framför teven med godis 🍬 
 
Johanna ringde så jag har pratat i nästan en timme med min storasyster 💞 
Nu blir det någon timme till framför teven innan det är dags att försöka sova 😴 
 
 
Jag och min goa systerson 💞 Ännu ett minne ifrån några år sedan 😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: