Piggelin igen 😀👍

Hej hej 👋 
 
Idag vĂ€ckte barnen mig för att tala om att de hade gjort frukost đŸ„– Oftast vill de sitta i vardagsrummet för att kunna kolla pĂ„ teven samtidigt, men idag valde de sjĂ€lva att vi skulle sitta i köket sĂ„ vi kunde prata ❀ 
 
Sebastian har sovit, som en stock hela natten och vaknade pigg och glad 😀 💗 Han beter sig precis, som vanligt, vilket Ă€r skönt â˜ș
 
 
 
Vi har inga direkta planer för dagen förutom eventuellt i eftermiddag nĂ€r farmor slutar jobbet sĂ„ jag ska vĂ€l smĂ„greja litegrann för att fĂ„ helt fĂ€rdigt i köket â˜ș Jag ska slĂ€nga ihop nĂ„gon kaka ocksĂ„ till helgens kalas för Tyra, Matilda och Monica dĂ„ jag lovade att baka nĂ„got. Dessutom Ă€r det alltid skönt att ha lite i frysen att bjuda pĂ„ ifall man fĂ„r kaffegĂ€ster ☕


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: