Trötta såhär på en fredag ❤️

Hej hej 👋 
 
Jag känner mig småseg idag. Barnen var också trötta på förmiddagen så vi tog det lugnt framför teven några timmar. 
 
 
Efter att ha gått bort med matlådan till Kent gjorde jag ett försök att klippa gräset, men jag gav upp efter en halvtimme eftersom gräsklipparen bara krånglade! 
 
Medan barnen åt lunch nöjde jag mig med en banan eftersom jag inte var särskilt hungrig än. 
Nu har jag duschat och grejat så nu känner jag mig lite fräschare igen 😉 Under tiden har barnen städat då jag lovade dem att de skulle få vila framför teven en stund om de plockade undan lite 😁 
De har precis kokat kaffe, som de har serverat till mig plus att de tagit fram bars ☕ Eftersom de har hjälpt mig kunde jag inte säga nej när de också ville ha bars - de fick dock nöja sig med en halv var. 
 
 
Det får bli lite vila tills Kent kommer hem 🏡 Då får vi se vad vi ska hitta på ☺️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: