Bakning, spel och barnteater 🎭😊💗

God morgon 🌸
 
Efter en vaken natt på jobbet sover jag förhoppningsvis skönt just nu 😉 Jag lovade er ett inlägg angående torsdagen så jag skrev ihop ett inlägg och tidsinställde det 👍 
 
Det är nog inte många, som har missat att jag älskar att baka! Eftersom barnen också gillar det är det en mysig sak vi kan göra tillsammans 💗 Sebastian fick hjälpa mig att göra marknadsnougat - den blev sååå god att den snart är slut 😂 
 
 Medan vi väntade på att marknadsnougaten skulle stela för att vi skulle kunna dela den och även provsmaka såklart, spelade vi memory och lade pussel 😊 Patricia valde det setet, som en premie från en av jultidningarna. Hon hade inte öppnat den ännu så det blev mamma och lillebror, som invigde det 👍 
 
Under eftermiddagen hoppade Patricia i sitt lucialinne innan de spelade teater 🎭 Det är så kul att se på dem för de har sån fantasi 💗 Först spelade de tillsammans sedan var det Sebastians tur att fortsätta ensam. Även pappan hann hem och kunde se på när han levde sig in i sin roll 😊 Mamma, pappa och storasyster fick sig några goa skratt 💗
 
 
Det behövs inte alltid jättemycket för att få en mysig dag 💖 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: