Dagen D är äntligen här =JULAFTON 🤶 🎅🎄

God morgon 🤶
 
Idag vaknade jag av glada barnröster 💗 Lyckan var stor när de upptäckte paketen, som väntade på dem. Tomten hade visst hört att de gillar tuggummi för av honom fick de "hubbabubba" 😉 Av familjen fick de en varsin smileykudde,som Sebastian redan har hunnit visa mig hundra gånger, så dem gillade de 😊 Patricia visade stolt upp sina saker när jag gick ner en sväng nyss 😊
 
Jag blir lika glad varje gång barnen får presenter för det spelar ingen roll om det är stort eller litet, de är alltid lika tacksamma ändå 💗 
 
Innan jag tar årets julkort på barnen tänkte jag visa er några gamla 🤶 De två första är ifrån förra året. Då fick Patricia sin klänning och Sebastian skjortan i julklapp på morgonen.  Jag kommer ihåg att vi hade sagt till dem att de fick använda något de redan hade istället för att bara köpa nytt inför julen. Glädjen var stor när de upptäckte att vi hade lurat dem 💗 
 
 
 
2015 var de tomtar när vi firade julafton hemma hos mormor och morfar /gammelmormor och gammelmorfar 🤶🎅 
 
 
Eftersom kläderna ifrån förra året fortfarande passar får de hålla till godo med dem även iår, vilket inte gör dem ett dugg för de gillade dem kläderna 😊 De har dessutom sina tomtekläder så de får välja vilken dag de vill ha dem och vilken dag de vill ha klänning/skjorta - idag eller imorgon 🤶🎅
 
Jag hoppas att ni alla får en underbar jul oavsett hur ni firar (eller inte firar) den 🎄 God Jul 🤶 🎅 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: