En morgon, som startade med sovmorgon 😮

God morgon ❄ 
 
Idag tog jag och Sebastian lite sovmorgon - han vĂ€ckte mig vid halv Ă„tta ⏰ Jag var dock vaken litegrann tidigare för Patricia kom och kröp ner hos mig en stund 💗 Det hĂ€nder nĂ€stintill aldrig sĂ„ det var mysigt 💗 
 
Sebastian har bĂ„de hunnit duscha och fĂ„tt pĂ„ sig klĂ€der sĂ„ jag ligger lite efter 😉 Å andra sidan Ă€r Kents matlĂ„da fixad och vi har Ă€tit frukost. Jag brukar passa pĂ„ att fixa maten till Kent om jag gör Ă€ggröra och bacon till mig - det Ă€r skönt att ha det fĂ€rdigt đŸ„“ đŸ„šÂ 
 
Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning innan vi ska Äka till förskolan. Sebastian ska vara dÀr nÄgra timmar medan jag Äker hem för att försöka sova/vila inför helgens nattpass. 
 
 
💗💗💗


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: