En sista ansträngning inför julafton 🤶 🎁

God kväll 🌛
 
I förmiddags följde jag med Monica för att handla det sista inför julafton. Vi valde att åka till Kristinehamn istället för Karlstad, vilket visade sig vara ett perfekt beslut 👌 Det var i mindre folk än det är vid en löningshelg så vi behövde varken trängas i affärerna eller på vägarna 😉
 
När vi kom hem till Monica grejade vi lite. Kent och barnen dök upp strax efter att vi kommit dit. Vi fick lunch och fika plus att vi hann förbereda lite grejor inför imorgon. Sedan åkte vi hemåt för att fortsätta städa. Medan jag var iväg hade nämligen resten av familjen börjat med storstädning 👌 Nu är huset jätterent och fint. Vi har lite småplock utomhus kvar, men det tar vi imorgon förmiddag. Man kan ju inte hinna med allt 😉 Däremot har jag slagit in några julklappar och fixat iordning julgodis m m i burkar så vi bara behöver ta med dem imorgon. 
 
Innan jag kröp ner i sängen stoppade jag ner ett varsitt paket ifrån tomten i barnens julstrumpor samt ställde ett varsitt bredvid ifrån oss 😘 Kan julafton börja så mycket bättre än så? 
 
Jag hittade min kamera i en låda igår så jag har laddat batteriet för att kunna ta lite bilder under jul 🤶 När jag startade kameran visade det sig att de senast tagna bilderna var ifrån förra julen 😉 Jag ska försöka börja använda den mer så vi inte bara har mobilbilder även fast de är jättefina!
Det finns strax över 1100 bilder på kameran. Jag har kollat igenom dem och kunde inte låta bli att både le och få en lite glädjetår 💗 Det är bilder ifrån 2012 och framåt - när Sebastian var nyfödd (fanns t o m en ifrån när jag var höggravid) och Patricia bara var 2 1/2 år 💗 Många bilder på busiga, glada och goa barn 😊 Det fanns även en hel del bilder ifrån våran semester år 2015. Då var vi på "Tomteland", en liten kort fjällvandring i Norge och avslutningsvis på besök hos Johanna och familjen 😊 Det väcktes en del minnen under tiden jag kollade på bilderna 💗
 
Den här bilder är ifrån Sebastians dop 💗 Det är en av mina absoluta favoritbilder på oss tillsammans 💗
 
 
Syskonkärlek kunde man se en hel del av på dessa bilder 💗
 
 
Det var mysigt att få minnas tillbaka 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: