Idag blir det spännande på flera sätt 🚐 🎅

God morgon 🌸 
 
Barnen är vakna och sitter inne på Sebastians rum och spelar kort 😊 Idag hade både Kent och jag fått sms ifrån bussbolaget om att morgonens busstur är inställd p g a halkan, vilket innebär att Patricia får bli lite sen till skolan. Jag ska lämna Sebastian kl. 9.30 så hon får komma strax innan dess istället för jag vill inte heller åka hit och dit en massa ifall det är så halt! Med andra ord får vi se till att åka hemifrån i tid så jag kan köra lugnt 😀 
 
Eftersom jag lämnar Sebastian lite tidigare idag, för att han ska kunna vara med på idrotten, innebär det att jag i alla fall inte behöver stressa till jobbet. Det känns rätt skönt faktiskt! 👍 
 
Idag blir det en annorlunda arbetsdag. Vi ska nämligen ha julmarknad och adventsfika (jo, vi vet att det inte är advent idag, men vi kallar fikat det ändå) 😊 Några har tagit med grejor och några har bakat lite gott, som vi kommer att sälja mest för en symbolisk summa. Även anhöriga är inbjudna på detta så vi hoppas att det kommer några i alla fall 😀 Det kommer bjudas på bl a glögg, pepparkakor och lussekatter. Det blir första gången, som jag är med på detta så det ska bli kul tycker jag 😊 Jag gillar när vi har fixat till det där lilla extra för våra tanter och gubbar 💗 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: