Intensiva dagar 🎅😋💗

God kvĂ€ll 🎑 
 
Efter nÄgra intensiva dagar var det riktigt skönt att fÄ vara ledig idag! 
 
NĂ€r jag slutade mitt nattpass i tisdags morse svĂ€ngde jag förbi Coop för att köpa en tomtedrĂ€ckt till Sebastian 🎅 Sedan Ă„kte jag hemĂ„t för att försöka sova. Jag lyckas fĂ„ ihop omkring tvĂ„ timmar med sömn innan jag skulle hĂ€mta barnen. Jag hann ju i alla fall vila, vilket gör rĂ€tt mycket bara det. 
 
Jag hĂ€mtade barnen vid tre sedan Ă„kte vi hem en svĂ€ng för att vĂ€nta pĂ„ Kent. NĂ€r han kommit hem och gjort sig iordning var det dags att Ă„ka igen. Vi började med att följa med Monica till tippen innan Kent Ă„kte ivĂ€g till Karlskoga med nĂ„gra kompisar medan jag och barnen följde med farmor till Karlstad för att handla massa julmat 😋 Vi hann med ett besök pĂ„ Burger King ocksĂ„ 😉 Vi var hemma vid halv niotiden sĂ„ barnen bĂ€ddade ner sig i varsin sĂ€ng. Det dröjde inte lĂ€nge innan jag hade somnat i soffan. 
 
IgĂ„r blev det en tidig morgon dĂ„ jag hade jag bytt arbetspass med en kollega. Efter en morgon och förmiddag med jobb var det dags för möte. Vi tog en paus för att titta pĂ„ luciatĂ„get, som kom till jobbet för att sjunga för oss 💗 
 
NĂ€r jag slutade hĂ€mtade jag barnen för att sedan Ă„ka hem för att hĂ€mta Kent. Vi lĂ€mnade Patricia vid kyrkan dĂ€r hon skulle öva med luciatĂ„get. Sedan tog vi en svĂ€ng till Rasta eftersom Kent var kaffesugen ☕ Monica,Tyra, Maja,  Axel, Linnea och Bengt var dĂ€r (de tre förstnĂ€mnda mötte vi utanför skolan sĂ„ vi visste att de skulle dit). Sebastian fick pannkakor med grĂ€dde och sylt, som han mumsade i sig 😋 
 
Efter det var det dags att Ă„ka tillbaka till kyrkan för att kolla pĂ„ nĂ€r storasyster gick i luciatĂ„get 💗 Hon var sĂ„ duktig, vĂ„ran tjej 💗 Jag fick tyvĂ€rr inga bra kort i kyrkan och nĂ€r vi mötte upp henne utanför hade hon redan bytt om sĂ„ jag fick ingen bild pĂ„ henne. DĂ€remot har barnen spelat teater hemma idag sĂ„ jag bjuder pĂ„ en annan bild pĂ„ min tĂ€rna 😉
 
 
 Vi har grejat med fler roliga saker hĂ€r hemma idag, men jag berĂ€ttar mer om det imorgon för nu Ă€r jag alldeles för trött 😮
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: