Julfest 🤶 🎅

God morgon 🎅
 
I torsdags åkte jag hem till Elisabeth (en arbetskamrat) innan julfesten 😀 Hennes man och ena dottern kom också hem efter en stund. Vi hann med lite tjatter innan vi åkte till Kristinehamns arena för en trevlig kväll med lite mat, underhållning och trevligt sällskap 💗 I år var det ett band, som sjunger ABBA låtar, som var där - de var rätt bra faktiskt 😀 
 
Jag "sprang" på mamma och Anna samt några gamla arbetskamrater. Kristina undrade när jag kommer tillbaka till hemtjänsten 😉 Det är ju kul att de saknar mig eftersom det är ömsesidigt, men just nu trivs jag bra där jag är trots att det kan vara jädrigt jobbigt ibland 💗 
 
Anna gjorde mig sällskap ganska mycket under kvällen, vilket var väldigt trevligt 💗 Vi bestämde att jag och barnen ska komma och hälsa på henne och kusinerna någon dag nästa vecka 😀 Deras kanin har fått ungar för ett tag sedan så det kanske blir lite bebismys också 😉  
 
 
Jag åkte ifrån festen samtidigt, som Elisabeth och Malin gick hemåt dvs runt klockan 23.30. Jag erbjöd dem skjuts, men de kände nog att de behövde lite frisk luft för de ville minsann gå 😂 
 
Det var en trevlig kväll, men jag saknade Lisen lite extra mycket eftersom jag vet hur kul vi hade tillsammans förra året 💗 Jag skickade ett sms till henne och fick veta att hon tänkte på oss också då hon visste att vi var på julfesten 💗 
 
Nu ropar barnen att frukosten är klar så det är bäst jag ser till att gå ner för att äta 😉 Ha en bra dag hörrni 💜
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: