Läget är lugnt 😊

God kväll🌛
 
Idag har vi haft sjukdomsläget under kontroll 😊 Sebastian var sliten ett tag, men efter att ha sovit några timmar hade han fått tillbaka energin - med råge 🏃 Även jag sov några timmar mitt på dagen. Jag gjorde ett försök att greja litegrann, men energin fanns helt enkelt inte där så det får vänta... 
 
Imorgon ska Kent jobba igen medan jag och barnen får hålla oss hemma även då. Han har ju en fördel på det viset att han inte behöver vara i närheten av människor och därför inte behöver tänka på detta med att ett x antal timmar måste gå. För min och barnens del däremot är det extra viktigt att tänka på det med tanke på förskolan/skolan/jobbet. 
 
För att roa barnen tänkte jag att vi skulle baka litegrann imorgon 😊 Vi får improvisera och göra något av det vi har hemma helt enkelt. Det blir inte riktigt, som jag har tänkt mig, men vi ska nog kunna få ihop något gott 😋 🍫 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: