Magsjukan đŸ€ą đŸ˜·

God kvĂ€ll🌛
 
SĂ„hĂ€r dagarna innan jul hade jag planerat in lite bakning, att kika efter nĂ„gon mer julklapp till barnen osv, men istĂ€llet har vi Ă„kt pĂ„ magsjukan đŸ€ą Det började med att Patricia blev dĂ„lig sedan Sebastian och till sist Ă„kte bĂ„de jag och Kent pĂ„ det idag. Patricia Ă€r ledsen för att hon missar massa roliga saker i skolan sĂ„hĂ€r sista veckan innan jullovet, men det finns tyvĂ€rr inget att göra Ă„t det. Sebastian sa innan han somnade att han hoppas pĂ„ att jag skulle mĂ„ bĂ€ttre imorgon 💗 Jag hĂ„ller bĂ„de fingrar och tĂ„r för det för usch, vilken dag det har varit!!
 
Jag fĂ„r ju dock hĂ„lla mig hemma ifrĂ„n jobbet (och alla andra stĂ€llen med förstĂ„s) bĂ„de torsdag och fredag oavsett hur jag mĂ„r 😱 Om vi hĂ„ller oss friska tills helgen tĂ€nkte jag ta en svĂ€ng till nĂ„gon affĂ€r för att handla litegrann och sedan baka lite godis med barnen, som lĂ€r klĂ€ttra pĂ„ vĂ€ggarna vid det laget 😉 Eller det gör de redan förresten - de har Ă„terhĂ€mtat sig vĂ€ldigt bra och tycker att mamman och pappa har varit vĂ€ldigt trĂ„kiga idag.. 
 
Under eftermiddagen klĂ€dde Patricia pĂ„ sig lucia linnet, glitter och tog med sig ljuset medan lillebror hoppade i tomteklĂ€derna. Sedan sjöng de sĂ„nger för mig đŸŽ¶ Det fick mig att le stort mitt i allt elĂ€nde för Ă„h, vad mysiga barn jag har 💗 💗 💗 
 
 
TyvĂ€rr innebar sjukdomen att vi fick stĂ€lla in Patricias tid pĂ„ Hagahuset - en tid vi har vĂ€ntat alldeles för lĂ€nge pĂ„. Som tur var har vi redan fĂ„tt en ny tid i mitten pĂ„ januari sĂ„ vi hoppas pĂ„ bĂ€ttre tur dĂ„ 🍀 Eftersom skolsystern tyckte att Patricia sĂ„g dĂ„ligt pĂ„ vĂ€nster öga ville hon att vi skulle kolla upp det, vilket vi sĂ„klart höll med om. Nu nĂ€r hon lĂ€ser mycket osv har hon sagt att hon fĂ„r ont i huvudet ibland, vilket jag av erfarenhet vet kan vara ett första tecken pĂ„ dĂ„lig syn sĂ„ vi fĂ„r vĂ€l se vad experten sĂ€ger 😊 
 


Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketrÀningen

Åhnej, krya pĂ„ er! Hoppas ni Ă€r pigga inför julafton :)

Svar: Tack sĂ„ mycket, vi gör vĂ„rt bĂ€sta 😊
Jenny

2017-12-21 @ 12:25:37
URL: http://goforfit.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: