Morgonmys och kommande lucia ❄️

God morgon ❄️
 
Medan pappan är på jobbet och storasyster på skolan passar jag och lillebror på att mysa en stund i soffan innan det är dags att äta frukost och göra oss iordning 😊 Jag jobbar natt så Sebastian ska få vara några timmar på förskolan för att jag ska kunna vila (jag kanske t o m kan sova litegrann om jag har tur). Patricia får vara några timmar på fritids efter skolan, vilket hon gärna vill 😊
 
 
Förskolan skickade texterna till årets sånger inför luciatåget - vi ska öva på dem strax tänkte jag 😊 På onsdag är det ju faktiskt dags! Det var tur att Sebastian frågade efter tomtekläderna i helgen för då kom jag på att han inte har några. Jag får hoppa in på Coop eller maxi när jag åker hem från jobbet imorgonbitti för att köpa det ☺️ 
Patricia ska gå luciatåg i kyrkan, vilket ska bli väldigt kul att se 💗 Farmor köpte ett lucialinne till henne så det är fixat 👍 Jag ska passa på att kolla ifall tärnljuset fungerar annars får jag köpa ett nytt sånt också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: