Såhär fint har vi haft det idag 🥂

God kväll 🎑
 
När jag slutade jobbet åkte jag förbi hos Mats och Tyra för att hämta Sebastian, som varit där och lekt 👫 Sedan åkte vi vidare hemåt där vi möttes av en trött pappa och syster. Nu sover resten av familjen och jag halvtittar på "Johan Falk - slutet" 😉 Jag ska bädda ner mig här i soffan. Jag känner mig inte jättetrött än, men det dröjer nog inte innan jag somnar om jag lägger mig ner och slappnar av 😀 
 
Först vill jag dock visa er vad fint vi gjorde det på jobbet idag ☺️ Det är kul att fixa iordning lite fint så alla märker att det är något speciellt 😁 
 
 
 
 
Det är ju inte varje dag vi bjuder på tårta, godis, pommac, cider, vin och likör 🥂 Till kvällen gjorde vi även iordning snittar av tunnbröd, som de som ville ha fick mumsa i sig 😀
Det blev ett mysigt arbetspass med mina goa kollegor och gamlingarna 💜 


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Så fint ni gjort!

Svar: Tack ☺️ vi gjorde vårt bästa för att våra tanter och gubbar skulle få märka av att det var nyår 🥂 🎇
Jenny

2018-01-02 @ 17:44:28
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

Jättefint dukat!

Svar: Tack ☺️ det ska märkas när det är nyår 🥂🎇
Jenny

2018-01-02 @ 20:04:48
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: