Ingen blogglust samt sjuka barn..

Hej på er :)
 
Dagarna går och lusten att skriva finns inte riktigt just nu så det får bli något inlägg då och då så länge!
 
Sjukdomarna fortsätter i familjen. I onsdags vaknade Patricia med feber så det blev ingen mer förskoleklass för henne under veckan. På fredagen skulle hon ha blivit hämtad utav mamma/mormor,men eftersom hon mådde bättre redan under torsdagen fick hon åka till henne redan på torsdagkväll :) Ibland är det ju lite på gränsen hur mycket de klarar av att leka osv. Jag tyckte att det var bättre med en extra dag hos mormor än att åka till skolan där det går mycket sjukdomar just nu. Eftersom hon har sportlov den här veckan kommer hon inte hem förrän i eftermiddag. Hon har med andra ord fått ordentligt med  egentid med mormor <3 De har bl a bakat och varit på ikea där Patricia köpte en lampa för sitt presentkort plus att hon fick en något tidig födelsedagspresent av mormor =)
 
Jag har pratat med lilldamen någon gång om dagen och hon verkar ha det toppen <3 Det är kul för henne att få komma hemifrån ett litet tag,men åh vad jag har saknat henne <3 Gissa om hon kommer få en stor kram när hon kommer hem? ;D
 
Eftersom jag jobbat natt under helgen har grabbarna fått ordentligt med tid tillsammans =) I lördags fick lillebror följa med pappa och några fler ut i skogen för att jaga älg. Det är spännande förstår ni ;)
 Igår skulle Sebastian ha varit på barnkalas,men eftersom han vaknade med över 39 grader i feber fick vi tyvärr hoppa över det :( Han blev ledsen förstås,men han kände ju själv att han var sjuk. Febern till trots passade han på vara ute lite tillsammans med pappa <3
Det blir med andra ord ingen direkt sömn för min del idag,vilket efter att ha jobbat tre nätter på raken,känns sådär,men ibland blir det så. Det får bli soffmys med sonen för hela slanten i stället,vilket inte är fy skam det heller <3 Jag kanske kan lyckas få några minuter sömn hit och dit i alla fall! Om inte annat får jag krypa ner i sängen när Kent kommer hem ifrån jobbet =) På något vis löser det sig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: