Det blir nog en lugn torsdag ;)

Hej hej :) 

Patricia är på förskoleklass och pappa på jobbet så jag och lillebror har lite tid för oss själva idag <3 Jag är dock så himla trött och Sebastian sitter lugnt bredvid mig i soffan,vilket tyder på att även han uppskattat våran lugna morgon/förmiddag ;D 

Nu börjar det ändå bli dags att göra mig iordning lite innan vi ska bestämma vad dagens lunch blir. Sedan får det bli en kort promenad bort till gården för att lämna matlådan till Kent innan det är dags för oss att äta. Sedan tror jag minsann att vi vilar oss lite igen - orken är totalt bortblåst idag! 

I eftermiddag ska vi baka inför morgondagens besök =) Jag håller även på att fundera på vad vi ska bjuda på för mat och jag tror att jag har bestämt mig ;) 
Några maskiner med tvätt (som vanligt) lär jag säkert hinna med också! Framförallt blir det en hemmadag med familjen <3 


Såhär trött känner jag mig idag ;) Vissa dagar är helt enkelt sådana och då får man ta det lite lugnare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: