Äntligen semester 🏕️🏖️🌞

God kväll🌛
 
Efter en helg, som avslutades med jobb mellan klockan 8-20 har jag idag påbörjat min semester 🏝️🌞 Den är minst sagt efterlängtad och det ska bli skönt att få vara ledig några veckor. Även Kent är ledig i två veckor så just nu är hela familjen lediga tillsammans 👨‍👩‍👧‍👦💞 
 
 
Vi började med en lugn förmiddag hemma då både mamma och pappa hade sömn att ta igen 😴 🛌 Sedan åkte vi till Karlstad. Där började vi med att hämta ut Kents nya körkort innan vi åt mat på pizza hut. Det var buffé så vi åt oss riktigt mätta på pizza och sallad innan vi avslutade med glass med tillbehör samt kaffe för oss vuxna 🍕 🍦 🍵 
Sedan åkte vi till skopunkten där vi köpte sandaler till oss "tjejer" samt ett par gymnastikskor till Sebastian 👟👡 Vi avslutade med att köpa en ny kaffebryggare på netonnet. Grabbarna tog en paus medan vi tjejer provade skor så de hann med att köpa walkitalkies också ☺️ 
När vi skulle åka hem plockade vi upp Maja, som åkte med oss hem till Ingegerd och Bosse ☺️ Vi hämtade även husvagnen, som vi lånat ut under helgens traktorpulling 🚜 Det kan ju vara skönt att ha den hemma ifall vi får för oss att åka iväg på en tur ⛺ 😛 
 
Efter att ha stannat hos Ingegerd och Bosse en stund åkte vi hemåt. Kent åkte till skogen för att jaga vildsvin med en kompis 🐗 🌳 Barnen fick se på teven och äta smörgås innan de gjorde sig iordning för att sova 😴 Jag har unnat mig några timmar framför teven - tittade bl a på Annika Bengtzon, som jag tycker är bra 📺. Dessutom har jag passat på att måla naglarna nu när jag är ledig och kan ha dem fina i mer än någon dag 💅 😉 
 
Nu har jag bäddat ner mig i sängen och tänkte försöka sova 😴🛌 
 
 


Kommentarer
Postat av: A W

Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket ☺️
Jenny

2017-07-18 @ 11:26:20
URL: http://nouw.com/amandawibergs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: