Äntligen sommarlov och snart snart semester 🌅

God kväll 🌛
 
Idag kunde vi ta med barnens alla kläder m m hem ifrån fritids/förskolan för nu har de sommarlov 🦋
Både jag och Kent jobbar dock i helgen också, men sedan är vi lediga flera veckor - det ska bli så skönt ☺️ Jag har nog aldrig längtat så mycket efter semester, som jag gör iår! Jag känner mig verkligen helt slutkörd! 😴😰 Med andra ord ska det bli skönt att vara ledig.. Vi har några saker planerade och några som vi funderar på, men annars blir det mest att ta dagarna lite, som de kommer = precis så som vi vill ha det 👌
 
Efter att ha varit hemma i några timmar för att vänta på pappan åkte vi iväg för att äta glass 🍦🍨 Vi stannade till hos Ingegärd och Bosse, som bjöd på både kvällsmat och tårta 🌭🍰
 
 
I morgon börjar vi barnens lov med att åka bort några dagar 👍 Det blir dock bara jag och barnen eftersom Kent jobbar. Dessutom blir det lite lagom avstånd då vi ska till Nybble ☺️ Vi ska hälsa på mormor och morfar samt även mamma, som precis har flyttat till ett litet torp 🏡 Det ska bli skönt att komma hemifrån n o grattis dagar och bli lite bortskämd med mat, trevligt sällskap osv 🍴🥞 Jag tänkte försöka passa på att få en sovmorgon också 😉 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: