Regn ute = städ och mys inne 🌧️

God kväll på er ☔ 
 
Det regnar ute så nu kan vi sitta inne med lite godis framför teven med gott samvete 🍬 🍫 I alla fall jag och barnen för pappan åkte precis iväg till skogen för att jaga vildsvin 🐗 
 
Tidigare under dagen har Kent grejat med Monicas bil tillsammans med bl a Axel. Jag och barnen har hälsat på farmor, som fyller år idag 🎈 🎉 När jag åkte hem ville barnen stanna kvar så jag passade på att storstäda Sebastians rum. Patricia städade lite i sitt när hon kom hem. Dessutom har båda hjälpt mig att plocka rätt lite i resten av huset (det är dock en hel del kvar att plocka undan innan man kan kalla det städat) så nu har vi förtjänat lite gott 😋
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: