Energipåfyllning 💕😘💖

Hej hej 👋 
 
Min första vecka på semestern har verkligen visat sig från sin bästa sida 💕 Vädret har varit kanon och jag har laddat batterierna genom att umgås med människor, som betyder mycket  ☀ 🔋 💕
 
Igår kom Johanna med familjen hit för att umgås hela dagen samt sova över i husvagnen ☺️ Patricia var nöjd över att ha fått vara lite själv med dem under onsdagskvällen samt morgonen 💗 
Vi har varvat mellan att sitta ute och inne då det emellanåt blir alldeles för varmt plus att vi har en hel del insekter i år 😅 🐝
 
Vi grillade och hade massor av goda tillbehör samt drack och åt lite annat gott under kvällen. 
 
Efter en brakfrukost och lite mera lek/snicksnack har de åkt vidare för att så småningom åka hemåt under dagen. 
Jag har verkligen njutit av att få umgås med dem även fast barnen inte riktigt visade sig ifrån sin allra bästa sida hela tiden - det är ju så barn är 💖
 
När de hade åkt satt sig Sebastian tillrätta bredvid mig och njöt i ungefär 2 sekunder innan han var igång och lekte igen 😂 
 
 
Kent hittade en sko, som vi tappade bort för säkert 1 1/2 - 2 år. Vi har frågat folk, som vi varit hos ifall den funnits där och vi (mest jag) har letat, som en galning efter den och så visade det sig efter så lång tid att den legat i en av alla buskarna, som finns här hemma 😉 Sebastian var inte särskilt sugen på att använda den nu 😂 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: