🏊 🌳 🐼 đŸ€§

God kvĂ€ll 🌃 
 
IgĂ„r tog jag med mig familjen till Nybble för att umgĂ„s lite med mamma â˜ș Vi sov över tills idag sĂ„ Kent, Sebastian och morfar hade en lite kortare bit att Ă„ka nĂ€r de skulle till Skara för att hĂ€mta ett hundslĂ€p, som vi köpt. Kent och hundarna jagar ju mycket och dĂ„ behöver de ha nĂ„gon bra plats att vara pĂ„ â˜ș
 
Vi har badat, fikat flera gĂ„nger, haft kvĂ€llsmys framför teven, tagit promenader och bara myst 💕
 Vid kvĂ€llsmaten dök mormor och morfar upp sĂ„ ni fick trĂ€ffa dem ocksĂ„ en svĂ€ng ❀
 
NĂ€r barnen lagt sig kĂ€nde jag för att ta en promenad sĂ„ mamma och jag Ă„kte till naturreservatet för att gĂ„ en svĂ€ng 🌳 🐼 
 
 
 
Idag tog vi med Patricia och hennes nalle pĂ„ en promenad till affĂ€ren för att bl a köpa fikabröd och sedan gĂ„ hem till mormor för att mysa en stund đŸ» đŸ” đŸȘ 
 
 
Jag har dock inte mĂ„tt sĂ€rskilt bra idag sĂ„ mycket mer Ă€n sĂ„ har det inte blivit đŸ˜·đŸ€§ Jag lade mig pĂ„ soffan medan mamma lagade mat och Patricia lekte för fullt đŸČ đŸƒâ€â™€ïžÂ 
Även hĂ€r hemma har jag tagit det lugnt och jag hoppas att massa vila och vatten har gjort susen sĂ„ jag vaknar piggare imorgon... 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: