God lunch, shopping, sömn 🍕 🛒 🙀

Hej hej 👋 
 
Idag har den här familjen varit i Karlstad. Vi började med att äta en sen frukost innan vi gjorde oss iordning för att åka iväg. Egentligen var det bara Kent, som skulle åka, men vi tjejer blev lite shoppingsugna så vi följde med allihopa 😉
 
Vi började med att hämta upp Magnus innan vi åkte till Kroppkärr för att äta lunch 🍕 Lite tätt inpå frukosten, men vi åt ändå med god aptit 😂
Efter det släppte grabbarna av mig och Patricia vid Välsviken. Vi hittade lite fynd till både storasyster och lillebror. Ibland går det inte alls bra att shoppa tillsammans med tjejen då hon oftast tröttnar fort, men idag ville hon tillochmed prova kläderna så vi hade det riktigt mysigt 💕 Patricia fick bland annat en klänning, som hon ville ha till första dagen i skolan 👗 Sedan ville hon gärna ha den här tröjan, som hon satt på sig direkt när vi kom hem 👚 Dessutom köpte jag ett varsitt par regnbyxor till henne och lillebror eftersom de var så billiga. Det visade sig dock att det bara var Patricias det var rea på, men det spelade ingen roll för de andra var inte särskilt dyra ändå! 
 
 
 
Till lillebror köpte jag även två par joggingbyxor och en tröja. Eftersom det var rea på allt förutom hans regnbyxor betalade jag inte särskilt mycket så idag har vi fyndat 👍👌
 
När grabbarna var färdiga skjutsade de hem Magnus innan de kom för att hämta oss. De skulle in på Jula så vi mötte upp dem där. Jag hittade den här t-shirten till Sebastian och kunde inte motstå att köpa den 😉 Han blev jätteglad och ville ha på sig den direkt när vi kom ut till bilen ☺️ 
 
 
Vi åkte vidare till Ikea för att hitta lite förvaring till hundkärran. Naturligtvis slank det ner lite annat också i shoppingkassen 😂 
 
Vi avslutade med ett besök på biltema där vi började med en vätskepaus (barnen fick även tillhörande fika). 
 
Efter det besöket hade både jag och lillebror tröttnat så då åkte vi hemåt - båda somnade i bilen och jag har dessutom sovit en stund här hemma 😴 
Nu blir det en lugn kväll hemma innan det är dags att sova igen 😉😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: