Gräsklippning, förberedelser osv

Hej hej 👋 
 
Jag var lagom svettig när jag hade klippt gräset i cirka 1 1/2 timme 😅 Trots det är det inte färdigt än,men den gåbara klipparen orkade inte med resten så Kent för ta det med den åkbara någon dag istället. Nu är det i alla fall klart överallt där vi sitter, leker osv 👍
 
Efter att ha fixat en snabblunch, börjat hacka lite grönsaker inför kvällens mat samt hängt tvätt fick det bli en välbehövlig dusch innan jag lade mig i sängen en stund 🥗 🚿 Det får bli en stunds vila innan vi kör igång igen. Våra tyska vänner, Monica, Maja och Henrik kommer nämligen hit för att äta tacos och umgås lite i eftermiddag ☺️ Vi tänkte även bjuda på lite tårtarester ifrån i lördags 🍰 🎂. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: