Lite födelsedagsfirande 🎉🎂🎈

God kväll🌃
 
Idag har Lars,Kicki och barnen samt Monica och Maja varit här för att fira mig litegrann 🎊 Vi åt pizza innan det bjöds på 🎂 och annat gott,som jag hade bakat. Jag fick lite nya baksaker, tofflor samt en fin ljushållare med ett ljus,som luktade blommor = jättegott 🌹
 När alla gästerna hade åkt somnade Kent i fåtöljen, barnen vilade i varsin ände utav soffan och jag somnade i sängen en stund - vi var lite trötta med andra ord 😴 
 
Nu har vi haft lite kvällsmys 💕 Barnen gick nyss upp för att lägga sig medan vi vuxna tittar på teven.
Jag har kikat runt på fannymichel.se igen ☺️ Som alltid hittade jag massor jag skulle vilja ha,men nöjde mig med två linnen eftersom det är det jag är i störst behov av just nu 👍 Det får bli en födelsedagspresent ifrån mig själv 😉
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: