Besök plus födelsedagsfirande 🎈💐🎁

 
Hej igen 😃
 
I måndags fick vi besök utav Lisen och hennes kille Christian ❤️ Det var mysigt att få träffa henne en gång till innan hon flyttar,vilket hon gjorde i onsdags 💞 Barnen var i sitt essä när de var här - de härjade och skulle visa dem sina nya saker,spela teater osv 😜 
 
 
I onsdags fyllde min lillebror 25 år?! Hur kan han bli så stor när jag inte känner mig äldre än så själv? 😂 Eftersom både han och hans flickvän,Tora,var på besök i Sverige passade vi såklart på att fira honom 🎈 Jag och barnen hämtade upp dem sedan åkte vi vidare mot Nybble. Där firade vi med fika gånger två,god mat,jordgubbar och grädde,en promenad för alla utom mormor och morfar (som passade på att vila sig en stund istället) osv 🍰🍪☕️🍓
Ingen av oss hade träffat Tora innan så det var trevligt och hon verkar vara en bra tjej 💑
 
Sebastian tog lite kort medan vi åkte bil 😉
 
 
 
Haha 😂🎈❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: