En liten sjukling đŸ˜·đŸ€§

 
God morgon 💐
 
IgĂ„r fick det bli vab för mig dĂ„ Patricia blivit sjuk đŸ€§ Jag vaknade vid ettiden av att hon hostade. Hon var dessutom jĂ€ttevarm sĂ„ jag tog tempen,som visade 39 sĂ„ hon fick dricka en alvedon brustablett innan hon somnade om igen..
 
Trots att hon var sjuk höll hon igĂ„ng rĂ€tt bra under dagen 😃 Jag försökte fĂ„ henne att vila emellanĂ„t,men dĂ„ blev det vĂ€sen för hon behövde minsann inte ta det lugnt! Humöret Ă€r det inget fel pĂ„ i alla fall 😉😔
 
Under eftermiddagen bakade barnen goda kakor 👍 Jag hjĂ€lpte till litegrann,men de gjorde det mesta sjĂ€lva och de var sĂ„ duktiga ❀ 
 
I natt har Patricia sovit utan avbrott sĂ„ hon verkar redan mycket piggare och jag tror att hon Ă€r feberfri 👍 Jag ska ta tempen om en stund för att dubbelkolla,men jag Ă€r rĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att febern Ă€r borta! 
 
 
💞
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: