Onsdags morgon 😃

God morgon đŸ˜ƒ

Patricia var lite extra glad nĂ€r hon skulle ivĂ€g till bussen idag 😋 Hon ska nĂ€mligen följa med en kompis hem nĂ€r de slutar förskoleklass. De fĂ„r nĂ„gra timmar med bus hemma hos Thea innan Kent hĂ€mtar henne efter jobbet. 

Jag och Sebastian myser i soffan framför morgonshowen pĂ„ Barnkanalen 😃 Jag ska snart fixa frukost Ă„t oss. Sedan ska vi greja lite innan det Ă€r dags för oss att Ă„ka till förskolan/jobbet. 


Jag jobbar kvĂ€llen bĂ„de idag och imorgon samt dagpass pĂ„ fredag sĂ„ jag fĂ„r passa pĂ„ att plocka lite innan jag Ă„ker. NĂ€r familjen kommer hem Ă€r det deras tur att stĂ€da sĂ„ det blir rent och fint inför kalaset pĂ„ lördag 😃👍






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: