Första nattskiftet 🌝🌌

Hej där mitt i natten :)
 
Efter att ha mött upp mamma vid affären,handlat,mumsat i oss en varsin korv,hämtat hundmat och slutligen hämtat mitt paket ifrån bonprix (äntligen har det kommit!!) åkte vi hemåt igen =D
Det dröjde inte länge innan Patricia kom hem med bussen. Då njöt vi av en liten fika ute i solen innan jag gick in för att försöka sova medan de andra stannade kvar utomhus <3
 
Jag brukar alltid ha svårt att sova innan den första jobbnatten,men eftersom det blev en sen kväll samt en tidig morgon (som jag nämnde tidigare) hoppades jag på att jag skulle lyckas få någon timme sömn åtminstone. Jag somnade aldrig ordentligt,men jag somnade till flera gånger för att sedan vakna igen osv. Jag fick i alla fall vila ordentligt,vilket jag är tacksam för :)
 
Jag hann även mumsa i mig lite hemmagjord pizza,som mamma fixat medan jag vilade :D Lite mys framför favvoserien "Rookie blue" hann jag med också innan det var dags att åka till jobbet <3
 
Här har det varit svettigt värre,som ni kanske ser på bilden ;) Jag bjuder på den här ;)
 
 
 Ni ska inte tro att bara för att det är natt så är det lugnt för så är det inte alltid. Det finns saker att göra då med minsann! Fast tur är väl det för hur seg skulle inte natten bli annars ;) Jag tycker bara synd om de gubbarna/damerna,som inte klarar av att sova <3
 




Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Jag skulle aldrig kunna jobba natt. Är alldeles för trött för det. Imponerad av er som fixar det. :-)

Svar: Alla kan ju inte det - man måste lyssna på sin kropp 😃 Tack ❤️
Jenny

2017-05-20 @ 07:20:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: