Ingen sovmorgon här inte 😋

God morgon 💐

Idag var det segt att gå upp när klockan ringde 😔 Jag somnade rätt sent igår plus att jag blivit väckt några gånger så det hade inte varit helt fel att få sova någon timme till,men Patricia skulle iväg till förskoleklass så det var bara att gå upp ändå 😃

När storasyster gick ut till bussen ville Sebastian spela spel så det gjorde vi ❤️ Sedan placerade vi oss i en varsin fåtölj för att mysa framför teven en stund 😃 Jag ska strax fixa frukost sedan ska vi göra oss iordning för att åka till stan en sväng. Vi ska handla lite samt hämta upp mamma,som kommer för att hjälpa till med barnen i helgen då både jag och Kent jobbar. När vi kommer hem igen hoppas jag att jag kan få sova någon timme inför min första jobbnatt..På det viset är det väl bra att jag fick gå upp i tid för då borde det vara lättare för mig att kunna sova en stund senare,men det är ju inte så säkert 😉 


Jag bjuder på en bild ifrån förra sommaren för att visa glädjen över att den snart är här igen 🌷



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: