Inget blir bättre om man inte gör någonting åt det!!

God morgon ☔️

Igår började jag dagen med att väga mig - det blev en besvikelse 😔 Det går helt enkelt aldrig så bra,som jag själv vill!! Efter att "deppat" lite över det under dagen bestämde jag mig på kvällen för att ändra attityd 👍 Jag hoppade i träningskläderna och cyklade på motionscykeln samtidigt,som jag tittade på min nya favoritserie "Rookie Blue" 👍. Jag bestämde mig för att cykla på under hela programmet,som är 45 minuter,vilket jag gjorde 😃 Barnen bar ner lite vikter osv för att de också ville träna så jag körde några armövningar med hantlar medan jag cyklade 😃 

Barnen är så söta när de byter om tills sina träningskläder,bär vikter,hoppar omkring och tränar ❤️ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: