En mysig tisdag 💞

God kvĂ€ll, god kvĂ€ll 🌛
 
I förmiddags tog jag och Sebastian en liten promenad med Stei 🐕 Det var skönt att komma ut och röra pĂ„ sig litegrann sĂ„ det fĂ„r vi göra om nĂ„gon dag 😀 
 
 
NĂ€r Kent kom hem frĂ„n jobbet fick Sebastian stanna kvar hemma med pappa medan jag och Patricia Ă„kte ivĂ€g till hennes första övning med luciatĂ„get. De gĂ„r ingenting pĂ„ skolan utan barn frĂ„n 7 Ă„r och uppĂ„t fĂ„r vara med i kyrkans tĂ„g om de vill. Medan hon var dĂ€r Ă„kte jag till VĂ€lsviken en svĂ€ng innan det var dags att Ă„ka tillbaka för att hĂ€mta henne. Hon hade haft kul, men var lite ledsen över att hon var den enda i hela klassen, som var dĂ€r. Hon blev osĂ€ker pĂ„ om hon ville vara med, vilket jag kan förstĂ„. Nu vet jag dock att hennes kompis Ella kommer att vara med sĂ„ dĂ„ blir det nog inga problem 😊 Det ska bli kul att kolla pĂ„ nĂ€r de sjunger 💗 
 
Eftersom bĂ„de jag och Patricia ville passa pĂ„ att umgĂ„s litegrann medan vi tjejer var ivĂ€g sjĂ€lva Ă„t vi kvĂ€llsmat pĂ„ Rasta â˜ș Det var mysigt att fĂ„ lite egentid med min tjej 💗 
 
 
Medan vi vĂ€ntade pĂ„ maten passade Patricia pĂ„ att leka sĂ„ jag ringde till mormor för att se om de ville ha besök imorgon. Det ville de sĂ„ nĂ€r Patricia slutar skolan hĂ€mtar jag och Sebastian henne innan vi Ă„ker vidare mot Nybble 😀 
 
 
Lilldamen var sugen pĂ„ glass sĂ„ vi köpte en varsin till efterrĂ€tt 🍩 Sedan Ă„kte vi hemĂ„t - mĂ€tta och nöjda 💗 Det var mysigt att fĂ„ umgĂ„s sjĂ€lv med min tjej en stund 💞 Hon gav mig flera kramar, tackade och visade att hon kĂ€nde likadant, vilket kĂ€ndes vĂ€ldigt bra i mamma hjĂ€rtat 💗 
 
 
NĂ€r vi kom hem var det sovdags för barnen. Kent lade sig tidigt sĂ„ jag har fĂ„tt nĂ„gon timme för mig sjĂ€lv hĂ€r i soffan. Jag kĂ€nner mig inte sĂ€rskilt trött Ă€n, men jag kanske ligger hĂ€r och snarkar om en stund 😮 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: