Knäck i örat?

God kväll 🌛
 
Precis,som jag räknat med, försvann all snö redan samma dag dvs igår. Sebastian var dock överlycklig så länge det varade 💖
 
 
Idag tror jag att han stoppat knäck i örat för han lyssnade inte på ett ord av vad jag sa när jag kom för att hämta honom på förskolan! 😰 Nu när det är både halt och mörkt är det ju extra viktigt att han inte bara  springer iväg hursomhelst. Detta struntade han totalt i så i fortsättningen får han snällt hålla mamma i handen! 
 
När vi kom hem hade pappan börjat med maten 😀 Ryggbiff från älg är ingen dålig mat såhär mitt i veckan 😉 Jag skulle nog kalla det vardagslyx när den är, som bäst! 
Till lunch åt jag smörgåstårta på mötet på jobbet - det var minsann inte helt fel det heller 😛 
 
 
Nu sover resten av familjen medan jag väntar på att "Scorpion" ska börja 👌Vi får väl se om jag lyckas hålla mig vaken under hela programmet idag - chansen är ungefär femtio/femtio 😂 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: