Lite blandat 😀

God kväll på dig 👋 
 
Under eftermiddagen fick vi besök av Anna och Tyra 😊 Det är alltid kul för barnen att få leka samt för oss "tjejer" att få dricka kaffe och tjattra 😉 
 
Jag har hunnit med att tvätta lite också. Dock har jag inte börjat packa inför helgen än, men det lär jag hinna.
 
Jag tänkte försöka få lite ordning här hemma - rensa undan och bara få det hemtrevligt 😊 Jag tänkte börja imorgon, men jag tänker inte känna någon stress utan det får ta den tid det tar. Jag är säker på att det kommer vara värt det i slutändan 👍 
 
Just nu sitter jag i soffan och pustar ut. Barnen sover och Kent är till Karlstad för att hämta Monica, som varit i Göteborg några dagar så jag fick en liten stund för mig själv 😀 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: