Min sjuka kille 🤢

God morgon ❄️
 
Igår kväll somnade Sebastian innan vi hann äta kvällsmat. Både jag och pappan trodde att det berodde på att han var sliten eftersom han somnade sent och vaknade tidigt natten innan. Efter någon timme vaknade han dock och kräktes ett x antal gånger 🤢 Usch, fy och blä!!
Jag duschade av honom innan han ville lägga sig i ett bad. Han somnade dock bara hela tiden så det fick bli sängen istället. Efter det har han sovit gott hela natten. 
 
Eftersom jag har det jobbet, som jag har, är det aldrig någon tvekan om vem av oss, som vabbar just vid kräkningar. Även storasyster får vara hemma idag. 
Nu håller vi tummarna för att det inte blir något mera av detta 🤞 
 
 
💗💗💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: