"Nej, se det snöar, nej se det snöar. Det var väl roligt hurra 🌨️

God morgon ❄️
 
När vi åkte för att hämta lillebror igår kväll, bjöd farmor på fika ☕ Sedan bestämde vi att Emilia skulle sova hos oss istället för att underlätta för allihopa. Annars hade hon fått följa med farmor till jobbet en stund innan skolan. Nu fick hon istället sova lite längre samt åka buss med Patricia 🚌 Trots att de sov skavfötters somnade de snabbt utan att ligga och tjattrar massor innan 😂 Emilia hade ställt alarm på sin telefon så tjejerna gick upp själva för att göra sig iordning 😀 Tyvärr vaknar Sebastian alltid också så någon direkt sovmorgon blev det ändå inte för min del... 
 
Jag och Sebastian har precis ätit frukost med tända ljus framför teven. Det är en lagom start på dagen 💖
Vi får några timmar här hemma innan det är dags att åka till förskolan för utvecklingssamtal. Sedan är det några timmar med jobb, som gäller innan jag kommer hem igen...
 
Lillebror upptäckte precis att det snöar ute "Är det redan vinter?" frågade han 😉 Mm, det är ju faktiskt det! Den första snön brukar ju dock försvinna nästan direkt så vi får väl se hur länge den får ligga kvar den här gången! 🌨️⛄
 
 
Jag upptäckte häromdagen att en av orkidéerna har fått massa nya knoppar 👏 Jag, som är värdelös när det kommer till blommor, har alltså lyckats få denna att börja leva igen 😉 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: