Nöjda barn = nöjda föräldrar 💗

God kväll🌛
 
Idag somnade barnen nöjda och glada 💗 
 
Jag talade om för Patricia och Ella att de fick säga till mig ifall de inte ville att Sebastian skulle vara med och leka. Jag har full förståelse för att det inte alltid är superkul att ha med lillebror. Förutom en liten stund, när de skulle spela spel, fick han dock vara med dem utan problem 😀 De leker bra ihop alla tre, vilket såklart är jätteskönt för det är ju aldrig roligt om de bråkar.. 
 
Runt halv fyra mötte vi upp Andreas för att lämna Ella,som skulle till ridskolan 🐴 Eftersom det blev lite ont om tid för dem möttes vi upp för att de skulle slippa stressa 😊 
 
Patricia fixade kvällsmaten - makaroner/spagetti och köttbullar. Hon var så nöjd när hon hade fixat det själv 💗 Göran kom på kaffe så vi bjöd honom på god choklad ifrån Tyskland 🍫 😜 
 
Nu ska jag bara se färdigt på "Scorpion" sedan ska jag sova 😴 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: