Pepparkaksbakning, bus, lek och gympa đŸ€žâ€â™‚ïž 💗

God morgon, god morgon 🍁
 
Patricia Ă€r pĂ„vĂ€g till skolan och pappan Ă€r pĂ„ jobbet medan jag och lillebror, som Ă€r lediga Ă€ven idag, hĂ„ller oss hemma 💗 
 
I lördags var Kent ute i skogen medan jag och barnen var hos Monica. Anna och barnen, Kicki och barnen, Maja, hennes kille Tony och hans son samt Axel och Linnea var ocksĂ„ dĂ€r sĂ„ det var fullt hus 🏡 Även Mats dök upp en stund. 
Det stod pepparkaksbakning pĂ„ schemat. Det var pepparkakor överallt nĂ€r vi var klara 😉 Det bjöds Ă€ven pĂ„ lunch och fika, massa bus osv. 
 
Vi var slitna nĂ€r vi kom hem sĂ„ det blev en lugn kvĂ€ll tillsammans med pappan ❀ 
 
IgĂ„r var det ju, som nog ingen missat, fars dag. Vi Ă„t en gemensam frukost sedan fick pappan en teckning utav barnen â˜ș IstĂ€llet för att ge honom nĂ„gon present tĂ€nkte vi bjuda ut honom pĂ„ extra god mat nĂ„gon dag istĂ€llet ❀ 
Eftersom Kent dels hade hand om ladugĂ„rden den hĂ€r helgen samt annat han behövde göra trĂ€ffades vi inte sĂ€rskilt mycket igĂ„r, men vi fĂ„r ta igen det nĂ„gon annan dag helt enkelt 💗 
 
Jag och barnen Ă„kte tidigare till Molkom för att hinna umgĂ„s med Martin, Katrin, Sigrid och Stina innan gympan đŸ€žâ€â™‚ïž Det var kul att fĂ„ trĂ€ffa dem lite 💗 
 
 
NÀr Sebastian hade sin gympa satt jag pÄ lÀktaren eftersom han fortfarande vill att jag ska stanna. EfterÄt Äkte lillebror med Martin och Stina hem medan de stora tjejerna hade sin gympa. Jag och Katrin passade pÄ att ta en promenad. Det var riktigt skönt och jag ska försöka komma igÄng med dem igen för det Àr vÀlbehövligt... 
 
Efter gympan Ă„kte vi för att hĂ€mta lillebror innan vi hoppade in en svĂ€ng pĂ„ affĂ€ren. Sedan Ă„kte vi hemĂ„t. Barnen duschade/badade, vi Ă„t kvĂ€llsmat samt sĂ„g "Familjen Annorlunda" innan det var sovdags för tvĂ„ trötta barn 😮 
 
 
💗💗💗


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: