Skönt att kunna checka av några saker ifrån den där eviga "att göra listan" 😊

Hej hej 👋 
 
Tyra och Monica ringde för någon timme sedan för att höra om Sebastian ville komma till farmor för att leka. Det ville han såklart så de kom förbi för att hämta honom 💜
 
Patricia spelar spel, pappan tar igen sig en stund efter en intensiv helg följt av en arbetsdag och jag har krypit ner i ett varmt bad 🛁 
 
Annars har det inte hänt mycket här hemma idag. Jag har tvättat och städat litegrann så nu är det i alla fall ordning i vardagsrummet ett litet tag..
Jag har även skickat iväg alla beställningar på jultidningar - det känns skönt att ha det klart. Barnen fick välja sina premier och välkomstgåvor 😊 Tyvärr finns det inte särskilt mycket vettiga saker att välja på till någon av dem, men de valde nöjt ut några saker ändå såklart 😉
 
 
Nu ska jag gå upp ur det varma, sköna vattnet och se om storasyster vill hjälpa mig att laga kvällsmat 🍚🍖
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: