Vinterns första snögubbar ☃️

Hej hej 👋 
 
Det snöar och snöar här idag. Barnen blev helt till sig i morse 💞 De klädde på sig för att gå ut - de byggde bl a två små snögubbar ☃️
 
 
Vi tog en kort sväng bort till gården för att lämna mat till Kent. Ulrika, som har höns, säljer ägg ibland så vi knackade på för att se om hon möjligtvis hade några idag. Det verkade dock inte vara någon hemma och hon svarade inte på mobilen heller så gick hem igen. Medan vi var ute hann Ulrika ringa upp. Eftersom hon hade ägg gick vi tillbaka för att köpa ett paket. Tack vare det fick det bli pannkakor för barnen 🥞 Jag själv år rester från igår. 
 
Eftersom Patricia fick vara ofrivilligt hemma ifrån skolan idag med fick det bli lite läsning här hemma istället 📚 Hon läste först själv och sedan för mig 😀
 
 
Jag har städat samt julpyntat lite inne i "tvättstugan". Det har även körts ett x antal maskiner med tvätt. Just nu ligger jag i soffan och bara latar mig en stund 😉 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: