En önskelista kanske 😉

Hej igen 😉
 
Förut visade jag ju kläder, som jag köpt till barnen - nu tänkte jag visa litegrann, som jag gillade, men ändå inte köpte till Patricia. Jag tänker att det kan vara en bra idé att hon önskar sig dem i julklapp istället 😀 Om inte annat är det bara kul att visa ändå 😉
 
Jag börjar med plagg ifrån Cubus 😀
 
Vad härligt med lite färg, som lyser upp i vintermörkret. 
 
 
En matchande hoodie till byxorna jag köpte hade inte varit helt fel 😀 Jag tycker att skjortan (den är ifrån H&M) är så söt och min tjej skulle passa bra i den 💜
 
Ett till set med mjukiskläder, som hon kan värma sig med. 
Cubus hade mycket fint precis, som H&M - följande plagg kommer ifrån det sistnämnda 😀
 
Om det är någonting, som storasyster verkligen är i behov av är det pyjamas. H&M har många fina bl a denna:
 
 
 Sist, men inte minst - ett fint litet set 😀
 
 
Det finns jättemycket, som jag gillar (och tror att även lilldamen skulle gilla), men jag stoppar här 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: