Födelsedag 🎂 🎈 🎉

God morgon 👋 
 
Idag fyller pappan i huset 29 år - grattis igen älskling 😘 💗 
Barnen och jag sjöng för honom samt gav honom sitt paket tidigt imorse innan han skulle till jobbet och Patricia till skolan. Vi köpte en halskedja åt honom. Han hade en för flera år sedan, men det gick sönder så många gånger att det inte gick att laga det tillslut 😉 Jag tror att han hade en till, som försvann, men jag är ute helt säker - minnet sviker mig ju dit som tätt så det är inget att lita på 😂😂
 
 
Eftersom Kent troligtvis kommer att jobba länge idag bestämde vi att han ska firas imorgon kväll. 
 
Vi avslutade besöket i Karlstad med att äta på Subway. Jag tog en sallad,som var god 😋 På vägen hem stannade vi till på Konsum i Skattkärr för att hämta ut ett paket (med kläder ifrån Cubus) samt köpa med kanelbullar och en tårta för att ha hemma ifall det dyker upp någon. Jag unnade mig en bulle och njöt av den för den var sååå god 😋 När vi kom hem var Kents kompis Morgan och hans tjej vid slaktboden. Vi bjöd dem på kaffe och tårta 🎂 Den åt jag inget av, vilket inte var några problem då jag inte är jätteförtjust i frysta tårtor. 
 
Jag blir sååå trött för jag hade tänkt slippa åka någonstans idag med tanke på att vi var iväg igår, men eftersom vi saknar saker till kalaset måste vi ändå åka idag med! Tänk om man kunde tänka på sånt i tid någon gång, men nejdå det kommer man (i alla fall jag) på för sent jämt! 
Jag tror att jag och Sebastian åker själva innan Patricia hinner komma hem för det brukar bli lugnast så 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: