Känner mig lite halvårsskiftet, men en tur till stan piggar nog upp 😉

Hej hej 🍁
 
Idag slutade jag klockan 12. Innan jag hämtade Sebastian smet jag in till Patricias klassrum för att fråga ifall hon ville åka buss eller om vi skulle vänta på henne. Hon valde det sistnämnda så lillebror hann leka en stind ute på skolgården innan storasyster slutade 😀 
 
På vägen hem började jag må dåligt (huvudvärk och otroligt trött) då det har inte blivit många knop sedan dess! Patricia hade också ont i huvudet en sväng, men det gick över fort. Även lillebror var snabb med att tala om att han minsann också hade huvudvärk, men sedan frågade han vad det var så det var nog ingen fara 😂 
 
Nu kommer Kent snart hem ifrån jobbet. Då ska vi ta en tur till Karlstad. Jag har funderat hit och dit, men nu har jag bestämt att vi följer med för imorgon fyller pappan i huset år och presenten är inte inhandlad ännu. Jag och Sebastian hade tänkt fixa det imorgon förmiddag, men eftersom Kent ändå ska till stan idag följer vi med för att spara både tid och pengar 💵 
Dessutom tänkte vi passa på att äta något extra gott till kvällsmat vilket inte vore helt fel 😉
 
Även fast jag inte känner mig helt hundra är jag ändå sugen på att komma hemifrån på lite roligheter så så får det bli 👍👌
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: