Lek med två kusiner samt gympa 🤸‍♂️

Hej hej 👋 
 
Idag har pappan i huset varit ute i skogen hela dagen - det är ju första dagen för bockjakt så man kan inte räkna med någonting annat 😂 Även Stei har varit med så han är nöjd och trött 💗
 
 
Jag och barnen åkte till Anna, Tyra och Emilia för att leka och fika några timmar innan det var dags att åka till Molkom för att gå på gympa. Vi började dock med ett besök på macken för att mumsa i oss en varsin korv.
 
Sebastian blev jätteledsen när jag försökte få honom att byta om till gympakläder. Han grät och grät och sa att han minsann inte skulle vara med!! Jag lyckades dock få honom att byta till shorts innan vi gick in och satt oss på en bänk för att i alla fall kolla på. Jag hoppades att han skulle vilja vara med om han såg hur roligt de andra barnen hade. Direkt när samlingen började ångrade han sig så då gick vi dit och var med 😀 Patricia satt kvar på bänken själv en stund och roade sig med att prata med en annan mamma om allt möjligt 😂 
 
När det var Patricias tur stannade jag och lillebror kvar en stund på läktaren, men eftersom Sebastian blev rastlös bestämde jag att det var bättre att vi gick därifrån. Han fick byta om till mysbyxor igen innan vi gick ut. Vi plockade rätt lite i bilen, som av någon anledning var full av jackor, strumpor och diverse små leksaker. Vi lade allt i kofforten istället för att i alla fall ha lite ordning på dem 😉 Sedan tog vi en liten promenad innan det var dags att gå tillbaka för att hämta storasyster 💗
 
 Min svettiga kille 💗
 
När vi kom hem tog Patricia en dusch medan jag värmde på den frysta köttfärsen från tisdagens tacos för att äta detsamma ikväll 🌯 Efter kvällsmaten tog Sebastian ett bad tillsammans med pappa, som då hade hunnit hem han också 💙
 
Vi har haft en lugn kväll och nu sover alla utom jag själv 😀 Jag tar mig lite egentid framför teven innan det är dags för mig med att sova 😴 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: