Mindre nöjda barn och provsmakning 👎👍

God morgon 🍁
 
Idag försökte jag mysa till det med tända ljus och frukost i köket för engångsskull. Vi äter ofta just det i soffan framför teven. Barnen hade lite svårt att uppskatta min idé så det blev sura miner och stön, men de fick snällt nöja sig med att idag fick det bli, som mamma ville 😀 
 
Efteråt hoppade barnen ner i ett bad medan jag samlar krafter inför ett arbetspass 🛁 Jag ska göra mig iordning samt plocka rätt litegrann innan mamma dyker upp för att hämta oss 😀 
 
Häromdan beställde jag en liten grej till mig själv. Paketet kom på posten i torsdag så jag har hunnit provsmaka några av sorterna. 
 
 
 
Jag försöker hitta något gott att ersätta de vanliga sötsakerna med så när jag såg denna box kunde jag inte låta bli att beställa 😀 Hummuschipsen smakade ingenting - som att tugga på frigolit ungefär 👎 😂 Lakritsen gick att äta, men endast några få bitar innan jag tröttnade på smaken, vilket ju är positivt för då slänger jag inte i mig! Det fanns flera påsar med surt godis och den sorten jag smakat hittills var riktig god faktiskt 👍
 
 
Milkshaken med smak av banan smakade inget vidare den heller.. Resten har jag inte provat än, men det dröjer nog inte.. 
 
 
Dessa är jag sugen på att prova så jag tar nog en liten smakbit ifrån någon av dem till kaffet sen 😀
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: