Nu har vi en femåring i huset 💕

God kväll🌛
 
Idag fyller våran goa Sebastian år 🎈 Han har hunnit bli 5 - hur det har gått till vet jag inte, men så är det 😂 Åren går verkligen jättefort! Han växer och växer både kroppsligt och mentalt. Han har precis lärt sig att vissla, vilket han gör mer än gärna just nu 😉 
 
Här ser ni kort ifrån hans tidigare födelsedagar 💕 Bild nummer 3 och 4 är båda ifrån när han var tre år. 
 
 
Vi har firat honom litegrann tillsammans med Monica, Maja, Axel och Linnea under kvällen. Det kommer att bli ett större firande snart - delvis för släkten. Han ska även få ha sitt första kalas med bara kompisar 😀 
 
Han har i alla fall fått väldigt mycket fint hittills 💕 Av oss fick han kläder, vinterskor och en brandbil. Farmor och faster gav honom kläder, puzzel och ett spel. Av Axel och Linnea fick han en pyjamas med polistryck samt en polisväska med bl a handbojor, pistol, ficklampa 🔦 Det var en väldigt nöjd kille, som gick och lade sig för en stund sedan 💕
 
När barnen var hos mamma i lördags firade de Sebastian lite i förväg tillsammans med mormor och morfar 😀 Han fick en pysseltidning med tillhörande trädgårdsvantar, ett set med mössa och vantar, allväderstövlar, polispyjamas (jag ser endast fördelar med att han fick två eftersom det innebär att jag slipper bråka om att få tvätta dem) samt klistermärken med hans namn på 😀 Jag tänkte att vi skulle titta igenom pysseltidningen någon dag för att se om vi kan hitta på något roligt.  
 
 
💕💕💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: